Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Isabell - 16 oktober 2008 17:54

Jag tycker så sjukt illa om Katrin med ett efternamn som jag inte kan stava. Det är tydligen polskt. Det var lättare när hon var ihop med han den där fjanten Alex Schulman. Hur som helst, jag vill bara slå henne. Jag vet att allt hon säger och gör är för att provocera och för att få publicitet. Men är det någon som läser hennes blogg? Eller hört henne uttala sig om något någon gång?

Vad jag inte förstår är hur hon kan vara så populär. Vem gillar en sån person? Hennes blogg kretsar kring vikt, vikt, vikt, vara snygg, vara snygg, vara snygg och elak. Vad är grejen med det? Jag förstår inte. Jag ser heller inte på Idol men av vad jag förstått så hade hon sagt att den "runda" deltagaren (hallelulja en person på TV som inte är en sticka!!) att hon skulle få tjockis röster. Va? Hon är en idiot. Jag tycker ärligt talat det är pinsamt att folk tycker att hon är ball och rolig. Hon är en elak, taskig och korkad brutta. Kan hon inte bara ge sig. Det är ju såna som hon som uppehålle vuxen- och TV-mobbningen. Lyckat. Verkligen en bra tjej det där. Tycker ni läsare om henne? I så fall skulle jag gärna vilja veta varför. Eller håller ni med mig?


Annars har jag skrivit tenta idag. Det kändes bra. Nu är jag helt slut. Med en liten förkylning i kroppen och med massa plugg bakom mig ska jag njuta av en god middag och en flaska vin med min lover

Som student är det den bästa tiden när man precis gjort en tenta som kändes bra. Nu ska det slappas med skönaste mysbyxorna på. Imorgon sovmorgon.


Isabell

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards