Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Isabell - 3 oktober 2008 08:42

1. Vad heter du? Isabell Evelina Viktoria Lundberg
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Har alltid älskat namnet Alice
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? De var inne på Cecilia tror jag.
4. Vilket stjärntecken är du? Oxe
5. Vilken årgång är du? -85
6. Vart bor du? Göteborg
7. Bott utomlands? Vet inte om allmänt flummande i Italien under några månader räknas...? Annars, nej.
8. Flyttat antal gånger? Ja, flera, ca 4-5
9. Vart skulle du vilja bo? Kanada! Eller nej, jag vill bo där jag bor. Men får jag önskar vore Kanda grymt. Ni har väl sett "Bowling for Columbine"?
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Ja, jag utbildar ju mig till bibliotekarie så det är väl det jag vill bli.

FAVORITER
1. Filmer? Améli du Pouláin, Big Fish, Guds Stad, hallå det finns ju miljoner jag kan inte begränsa mig...
2. Låtar? Vet inte, det mesta Foo Fighters gör håller ju jäkligt hög klass. Eller mr Cash.
3. Årstider? Tycker alla årstider har sin charm men vintern går fet bort. I alla fall om man bor på västkusten.
4. Mat/dryck? Måste nog säga att Thai food är min nya thing, även Indiskt. Dryck är väl öl om jag får välja annars mineralvatten som smakar hallon.
5. Djur? Jag har ju Token men jag skulle vilja ha en English Staffordshire som ska heta Berit om det är en tjej.
6. Färg? Svart, rött, lila. Har även börjat intressera mig för grönt igen.
7. Parfym? Parfym??? Eh, har ju inga cash till sådant. Men....näe jag kommer inte på någon. Den Johanna har luktar mums. Vad heter den?
8. Tv-program? Dokumentärer annars SIX FEET UNDER (bästa som gjorts, i love HBO).
9. Sysselsättning? Pluggar och jobbar. Pillar mig i naveln där emellan.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
John-Erik, men han gick bort i våras.
2. Vad är du beroende av? Har nog inget direkt beroende...vore väl kramar och pussar i så fall.
3. Vilket land kommer du i från? Sverige.
4. Vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets och Idominsläppbalsam (yes, jag smakar babyrumpa om munnen hehe).
5. Vad tror du på? Homer
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? I dont give a damn.
7. Vad köpte du senast? En halsduk
8. Har du nåt husdjur? Token!

9. Var bor du? Med min pojkvän i Göteborg. 

 
Nu vet ni allt om mig.


Isabell

Av Isabell - 3 oktober 2008 08:33

Det bästa med en down period är när den är slut. Det är den nu. Känns mycket bättre på alla sätt nu.


Idag är det fredag och ikväll ska vi nig bara slappa här hemma. Imorgon ska vi renovera badrummet. Gaaah. Det ska bli grymt skönt att bli av med det skraltiga badkaret vi har där just nu.


Trevlig helg goda läsare! =)


Isabell

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards