Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Isabell - 12 oktober 2008 20:03

Holy fuck! Halstatueringen skulle jag ju inte säga nej till...

Ja, ord är överflödiga. (Dreggel)


 

Av Isabell - 12 oktober 2008 18:05

Då åker jag ungefär så långt härifrån som man kan. Sydney. Nya Zeeland är väl så långt bort som man kan komma, eller? Någon som vet hur det ligger till med geografin?

Jag avundas inte alls Annarki som ska åka till Karibien. Men hey, hon är ju nästan där borta. Eller ja, USA är ju jävligt mycket närmare Karibien än Sverige. Hehe. 


Sitter och pluggar. Det går riktigt bra faktiskt. Ingen speciell panik bara gamla vanliga pluggångesten som hägrar. Ingenting som jag inte varit med om tidigare. 


I april som sagt då befinner jag mig här, tillsammans med älskling, bror och hans crew down under.

 


Isabell

Av Isabell - 12 oktober 2008 09:30

Ja, det har varit lite bloggtorka ett tag nu. Jag får ursäkta det med att jag har en stundande tenta. Närmare bestämt på torsdag. Uhhh. Tentor är alltid ett ångest moment, oavsett om man är väl påläst eller inte. Pest och pina är vad det är.

Hur som helst. Nu är det verkligen höst på riktigt. Inte mig emot, men nu känns det väldigt defenitivt när löven ramlar ner på marken och det stormar. 


Igår kväll spenderade vi kvällen hos Johanna. Mycket trevligt. När vi skulle åka hem var det väldigt lång väntetid på vagnen så vi traskade. Det kanske tog oss 20 minuter att gå hem. När vi är nästan hemma ser vi på avstånd massa blåljus. Jaha tänkte jag, inget ovanligt i min del av stan. När vi närmar oss så är polis, ambulans och brandbil på plats. En biffig snubbe som ser ut som han langar knark ligger ihopköklad med handbojor. En taxibil är totalkvaddad och en personbil är bucklad. Självklart blev vi ju nyfikna så jag surfade in på gt.se och där stod vad som hade hänt. 

En taxiförare hade blivit bestulen på sin taxibil. Polisen hade fått in larm. En stund senare får polisen ett annat larm om att samma bil krockats mot en lyktstolpe. Smart kille. Antagligen var han påtänd som fan. Men ändå. Vilket pucko. Det är väl inte den smartaste idén att sno en taxibil och sedan krocka den mot en lyktstolpe...? Skönt att ingen blev skadad. Då kan man i alla fall skratta åt vilka puckade kriminella det finns. 


Nu ska jag plugga. Tjo tjipp.


Isabell

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards