Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Slask

Av Isabell - 24 februari 2010 14:14

Jag kan med gott mod säga att jag är grundligt trött på slask. Herregud! Det är i och för sig mer snö än slask men det är halt och besvärligt. Jag önskar att det börjar försvinna snart. Någon som håller med mig?


Idag var jag inne i stan en sväng och köpte lite nya toppar. Hittade ett grymt snyggt linne med Marilyn Monroe tryck. Underbart, 149 spänn! Gjorde min dag. Eller det som egentligen gjorde min dag var att jag bokade resa till mig och Mattias. I juni åker vi, efter min examen. Resmålet blir varma härliga Tunisien i den mindre mysiga orten Hammamet. Lycka!


Isabell

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabell - 23 april 2010 09:37

Det är redan fredag, igen. Nyss var det ju söndag och det känns som att jag aldrig varit med om att tiden går så fort som den gör. Uppsatsen börjar arta sig men det är fortfarnade mycket jobb kvar med den och dagarana och veckorna tickar på. Men in e...

Av Isabell - 19 april 2010 15:46

Ni är många som undrat vad som händer.   Efter en period där en familje relaterad händelse tog musten ur mig på många sätt kändes det inte rätt att blogga. Framförallt visste jag inte vad jag skulle skriva om. Förra veckan kom dessutom mannen i m...

Av Isabell - 15 mars 2010 16:54

Jag reflekterade precis med min klasskamrat tillika uppsatspartner om att det redan är 15 mars. Vad hände med februari? Inte för att jag sörjer öve det, är snarare helt överlycklig över att tiden går framåt och närmar sig det magiska datumet 12 mars....

Av Isabell - 11 mars 2010 14:35


Dagen började bra. Jag råkade göra sönder en hel påse med te och det visade sig att te-blad på golvet inte var någon hit. De fastnade under sockarna och när jag senare stod i badrummet och borstade tänderna såg jag att tebladen följt med in dit! Tid ...

Av Isabell - 8 mars 2010 18:16


Idag är viktig dag. 8 mars. Min mamma har namnsdag idag, Siw. Fint på något sätt att ha namnsdag på en såpass eminent dag som idag.   Jag är på praktik på ett bibliotek här i Göteborg under förra veckan och denna. Idag välkomnade den manliga bibl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards