Alla inlägg den 9 december 2008

Av Isabell - 9 december 2008 18:41

Då hoppas jag att jag vaknar och känner mig såhär:


Vilket betyder oslagbar och fantastisk vilket i sin tur leder till att jag sätter min tenta. Imorgon smäller det alltså.


Nu blir det ett sista ryck med böckerna. Peace.


Isabell

Av Isabell - 9 december 2008 14:47

Har läst ett par timmar i sträck nu. Dags för en paus tänkte jag.

Sitter och lyssnar på killen som var lite före sin tid, David Bowie. Det är något med hans musik som gör mig jävligt glad och lycklig. Varenda gång jag lyssnar på Bowie stannar jag liksom upp. Lyssnar och ler lite sådär små fånigt. Så jäkla icke-Isabell musik egentligen men så genialt. Såg en tischa på Vero Moda med Bowie på, måste nog köpa en grön sån.  


http://www.youtube.com/watch?v=r44OFO-MNPo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=VCL7kkn7MJQ&feature=related



Isabell


Av Isabell - 9 december 2008 12:13

Allt gick bra med baby igår. Med mig med för den delen. Har varit och panik köpt en dammsugare. Våran gick sönder igår och det går inte att leva i en lägenhet med hund utan dammsugare. Nu är det kirrat i alla fall. Fick mig en sväng till Lerum bara  sådär.


Nu ska jag djupdyka ner i böckerna och plugga fram till ikväll. Så håll till godo med en låt så länge. Denna låt är inte riktigt lika bra som Blue christmas men ändå, det är ju Elvis och vibrationerna ligger på de rätta ställena. =) Vad säger du Anna, du är ju ett gediget Elvis-fan vad jag förstått. ;)


http://www.youtube.com/watch?v=PHTGdZBzAcU


Isabell



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards