Alla inlägg den 5 december 2008

Av Isabell - 5 december 2008 09:05

Idag får ni hålla till godo med den här låten...


http://www.youtube.com/watch?v=lQ-ddUUU4Oo&feature=related

Jag har tenta på onsdag nästa vecka men som skönt är har jag ingen ångest över den. Det känns som att jag har koll, vilket känns väldigt bra. Eftersom det känns såpass bra med tentan har jag sovit ganska länge varje dag den här veckan. Så skönt! Jag har ju snart bara 1.5 år kvar som student så det gäller att utnyttja resterande tid till max. 


Ikväll kommer våra nya möbler. Ska bli grymt kul att fixa med dem ikväll. Dessutom "invigs" julen i Göteborg idag. Får se om vi hinner in och kolla på alla ljus som tänds, annars kan man ju lätt göra det en dag när inte halva sverige är på Avenyn.


Isabell

Ovido - Quiz & Flashcards