Alla inlägg den 7 december 2008

Av Isabell - 7 december 2008 15:07

Sitter och sliter mitt hår inför tentan. Nej då, det gör jag inte. Det känns faktiskt väldigt harmoniskt att plugga när man har koll på det som ska läsas in. Visst, jag har en hel del kvar att läsa in mig på men det känns bra. Bra-i-magen-bra.

I fredags var vi ett gäng på några pubar i stan. Riktigt trevligt. Mycket skratt och helt enkelt en kul kväll. Vi drack väl kanske fyra öl. Igår hade jag huvudvärk när jag vaknade och Mattias kände sig rikigt bakis på förmiddagen. Dessutom var två av de andra som var med oss ute väldigt, väldigt bakis. P kunde inte resa sig kräktes och hans A hade tydligen ordentlig skallebank. Hur kom detta sig? Vi har ett resonemang om att de förgiftade ölen eller serverade oss rutten öl. För inte kan man väl bli så bakis på fyra öl? Haha....jag som ändå är sju år yngre än dom andra borde ju ha känt mig superpigg, men nej då. Ålderstecken?

Annars är livet gött. Vi hade en städ och fixdag hemma igår och sen hade glöggparty med våra föräldrar. Väldigt vuxet, men mycket kul. Idag har vi mest slappat, eller jag har pluggat, och busat med hunden. Just nu ligger doggie och snarkar brevid mig samtidigt som han snorar lite. 

Imorgon ska jag lämna blod för första gången i mit liv. Jag är inte direkt orolig. Det känns bara lite konstigt att lämna ifrån sig 4-5 dl blod bara så där.

Nu ska jag snart hoppa iväg till Johanna på mer glögg. Fy tusan vad gott det är med glögg. Synd att det bara är december en gång om året.


Dagens jullåt är faktiskt stämningsfull och härligt 80-tal och dessutom är det riktigt kul at kolla på alla hockeyfrillor:

http://www.youtube.com/watch?v=8jEnTSQStGE&feature=related


Isabell


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards