Alla inlägg den 4 november 2008

Av Isabell - 4 november 2008 15:30

Känner ni till Mia? Hon är min kompis, fast att hon inte vet om det. Vi har aldrig träffats eller så. Men jag är hennes kompis. Eller snarare är väl hon min kompis. Jag garvade så jag grät när jag lyssnade på henne i Roll on i P3. På TV i Mia & Klara är hon fruktansvärt bra. Rolig så det står härliga till. Jag följer även hennes liv på henens blogg. Konstigt nog bloggar hon på mama.nu en riktig latte-mamma sajt. Fast hon är inte sådan. Hon bor ute på Styrsö (eller om det är Brännö) har en stor irländsk varghund, gillar rött läppstift och är tatuerad. Jag är ingen stalker. Jag har bara fastnat för henne. Grym brud. En kompis till mig, även om vår vänskap inte är officiell. Läs hennes blogg så kanske ni som jag blir kompis med henne. 

Snygg är hon med. 

 


Isabell

Av Isabell - 4 november 2008 09:22

Alltså, Leila Lindholm. Vilken kvinna. Min favorit. Hennes personlighet är underbar, hon är vacker och söt, hon bakar som en gud och allt i hennes program och böcker är så fint. Jag vill ha ett sådant kök. Leila gör mig glad och därför tänkte jag pigga upp bloggen lite. Give me some cupcakes!







Isabell
 


Av Isabell - 4 november 2008 08:56

Paolo Roberto sitter i Rix Morron Zoo och babblar. Det är helt sjukt vad han kan prata. Det finns liksom ingen hejd. Det är ett ordbajseri utan like. Han kan inte heller stava till ödmjukhet. Visst är han ganska rolig att skratta åt men hans åsikter går väl inte direkt jämnt med mina. Det är mycket snack om Italien och hur fantastisk maten är. Okej. Gert Fylking och co såg under hela intervjun relativt förvirrade ut. Hoppas de får en ordentlig kaffferast efter det.

Hur som helst är vi hemma från Värmland igen. Det var en supermysig helg. Vi gjorde inte så mycket. Gick långpromenader vid Vänern med hunden. Umgicks med 1-åringen. Jäkla söt unge. Glad som bara den och busig. Men som vanligt är det alltid skönt att komma hem. Jag och Mattias bestämde att vi aldrig mer ska flytta till Värmland. Det är trevligt att åka dit ibland, men att bo där igen, NEJ. 

Jag är ledig den här veckan. Vi hade opponering och kursavslut i fredags. Min nästa kurs börjar inte förrän på fredag denna vecka. Hur skönt som helst att hinna ikapp lite och göra skojiga saker. Igår var vi och tränade jag och Johanna. Det gick bra och så förutom att min axel har riktigt ont idag. Inte träningsvärk ont utan ont som att något inne i axel har ont. 

Jag återkommer med lite fina bilder från helgen senare för nu ska jag kolla lite på Nyhetsmorgon och hålla tummarna för Obama!


Isabell


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards