Alla inlägg den 20 oktober 2009

RIP

Av Isabell - 20 oktober 2009 18:30

Är det inte någon mer än jag som tycker det är sjukt tragiskt att en av mina barndomsidoler är död? Patrick Swayzey. Jag var helt besatt ett tag av Dirty Dancing och musiken till filmen. Dessutom tycker jag att han var en briljant skådis i många filmer. Att han dessutom blev väldigt sjuk i en elak cancer gör inte saken mindre ledsam...


R.I.P





Av Isabell - 20 oktober 2009 17:58

Jag har varit lite frånvarande. Har en hel del på gång just nu.


Idag har jag och några av mina klasskamrater varit på en skola i centrala stan där rektorn bett oss hjälpa henne att starta upp skolbiblioteket som nu har varit stängt i ca 1.5 år. Behovet av biblioteket är stort då både lärare och elever frågar efter det. Skolan kommer inte att kunna betala oss för detta men eftersom jag och mina kursare i princip kommer att få fria händer att sköta och bygga upp biblioteket som vi vill känns det som en ovärderlig chans! Vi ska komma på fler möten och sen verkar det som att vi kan börja när vi vill. Dessutom kommer vi att få äta mat på skolan, i bamba alltså. Då ska man helt plötsligt tillbaka till högstadiet igen.


Nu är det också klart när min kille ska åka till Kina och det är snart det, 27e november. Känns fortfarande overkligt att han ska åka men snart blir det verklighet!


Isabell

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards