Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Isabell - 12 oktober 2009 15:08

Då ska vi se om jag återigen lyckas med att sparka igång bloggen. Vi får se.


Eftersom jag har haft lite torka på idéer och dylikt den senaste tiden skulle ni kanske kunna komma med förslag på hur jag ska lägga upp bloggen eller vad ni vill att jag ska skriva om. Det känns lite tråkigt att enbart uppdatera och skriva om vad jag gjort den senaste helgen typ.


Jag tänkte köra uppdatering ändå.


Läser just nu en i Genusvetenskap på GU, vilket är något av det mest intressanta och givande jag läst på universitetsnivå överhuvudtaget. Jag har allt som allt bara denna och kommande vårtermin kvar att plugga tills jag har min kandidat i biblioteks- och informationsvetenskap. Det ni! Utöver det har jag en hel del poäng som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med förutom att använda till att spela Trivial pursuit med.

Min pojkvän kommer att åka till Shanghai och jobba i fyra månader. Eventuellt kommer jag att åka och hälsa på honom några veckor över jul och nyår. Shanghai baby! Det bor bara ca 18 miljoner där och är således Kinas fjärde (!!) största stad. Bisarrt.


Det är väl vad som gäller för tillfället.


Isabell

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards