Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Isabell - 8 maj 2009 21:30

Idag:

Vakna kl 8. Skriva skriva hetstenta. Skicka in hetstenta. Stoppa i mig lunch. Åka spårvagn. Springa i regn. Jobba på jobbet. Rast. Äta youghurt. Jobba. Prata med förvirrad gubbe från Dalsland. Gubbe fick mig att bli trött. Dalsland lockade inte. Undrade om buss från Stigen till Färgelanda. Undrade om dessa ställen existerar. Jobbet slutade. Spårvagn hem.


Nu: 

Stora sjalen runt halsen. Mörk, mörk choklad. Tv. Trött i ögat. Lycklig.


Isabell



Av Isabell - 8 maj 2009 21:21


Enligt min sambo var jag tvungen att lägga upp den här bilden. Någon som hört talas om Munchs "skriet"? -This is the new scream.



Solnedgång i underbara Byron Bay. Solnedgången avnjöts med höga hippies som spelade hippe drums och spred en härlig dimma över området.



En glad Isabell på färjan mot Manly.Obs, en av de första dagen därav svennebanan hudfärgen.



En del av Manly. Saknar!



Mattias snorklar och utforskar reven vid Fitzroy island. Istället för sand eller stenar bestod stranden av torkade koraller. 



Jag har hittat Harbour Brigde. 



Det där huset alla pratar om...



Ännu en bild från Fitzroy... beskrivning känns överflödig.



Fitzroy igen. På det här haket hyrde vi stingersuits (helkroppstäckande dräkter som skyddade mot jellyfishes) och snorklingsutrustning.


Isabell




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards