Alla inlägg den 18 september 2008

Av Isabell - 18 september 2008 14:51

Jag glömde ju berätta. I tisdags efter "utekvällen" såg jag en röv som jag aldrig kommer kunna glömma. Jag hoppas jag kommer att kunna göra det men det kommer bli svårt.


På vagnen satt det en människa bakom oss som inte var nykter någonstans. Han var nog inte lycklig heller men det hör inte hit. Han hade en röd rislampa med guldtryck i handen, undra om han snott den på den lokala kinakrogen? Hur som helst, denna man var from hell. Han var något av det ofräschaste jag sett. När vagnen stannade vid en hållplats vände jag mig om, varför vet jag inte men det var då jag fick se denna röv. Mannen bakom oss reste sig i sakta mak för att gå av och hans byxor satt inte bra. De satt inte alls. Man kan säga att han hade häng. Då menar jag inte det där smågulliga/sexiga hänget en del skejtare kan ha, oh no. Detta var en ordentlig mekanikerrompa som min bror skulle sagt. Mannens byxor satt ugefär i knäväcken på honom och det gjorde hans kallingar med, om han nu ägde några. Den här röven var inte en sådan som man kan få på vykort när ens kompisar varit på charter. Nej, detta var en plufsig, fet och otroligt hårig alkisgubbe röv. 

Jag har inte kunnat radera denna obscena  händelse från mitt huvud. Jag mår så dåligt över det. Jag var nästan tvungen att säga till den stackars människan som kom och satte sig på platsen där alkismannen suttit och förklara att hon sitter bokstavligt i hans avföring, för han lär ju ha gett ifrån sig ångor. 


Det jag vill ha sagt med detta inlägg är att det inte alltid är okej att se för mycket särskilt inte vad det gäller andra människors kroppsdelar. Man kan få men för livet.


Isabell



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards