Alla inlägg den 16 september 2008

Av Isabell - 16 september 2008 13:21

Det är alltså dessa glasögon som ska göra så att jag inte ser illa och slipper huvudvärk. Vi får väl se hur det går. Har inte hunnit vänja mig ännu trots att jag haft dem på mig i en halvtimme nu.


 Nu ska jag återgå till mina böcker som jag förhoppningsvis kommer att ta mig igenom med hjälp av mina brills. Tur att jag inte ska ha dem på mig hela tiden utan bara när jag läser. Så vad tycks? Ser jag ut som 45? Tjejen i butiken sa att det såg fint ut men jag är skeptisk, så säger hon säkert till alla. Anyways, jag gillar dem. 


Tänkte sitta och plugga och dricka kaffe på balkongen, det är faktiskt lite lite sol. 


Isabell


Av Isabell - 16 september 2008 08:10

Hemskt ledsen för mitt misslyckade mms inlägg här nedan. Jag tänkte testa mig på detta och ja, resultatet blev väl sådär. Jag skulle hur som helst med bildbevis visa hur grått det har blivit! Vad hände?


Och vad händer nu?! Jo, slog på svt1 och där är lokalnyheter som visar ett inslag från Stenungsund (?). För er som inte vet kommer jag från denna metropol. Det handlade om upprörda föräldrar. 

 Har ni tänkt på det, hur upprörda folk är. På mitt jobb är det många samtal som inleds med den frasen, "jag är jääävligt/väääldigt/myyycket upprörd!". Jaha, so wath, tänker jag oftast då och knyter handen i knäet och lyssnar noga med inlevelse på vad den upprörda kunden har att berätta. 


Men, åter till det som inlägget skulle handla om. Gråheten. Igår när jag var ute på kvällen, visserligen var det mörkt men inte grått, men kallt. Så kallt att jag längtade efter vantar. Spröda, mönstrade fingervantar. 


Nu är det dags att sparka igång här. Har en hel del att läsa idag. Dessutom, trumvirvlar och fanfar, ska jag hämta mina glasögon idag. Det stämmer, jag har gått och blivit glasögonorm och nej det är inget ålderstecken!!


Isabell

Av Isabell - 16 september 2008 08:09

99 mms babycake

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards