Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Isabell - 5 juni 2009 11:43

Nu är det faktiskt sommar, i alla fall om man tror almanackan. Det är faktiskt juni. Med tanke på hur helgen förflöt och början av förra veckan kändes det som att vi befann oss mitt i juli. Jag permiärbadade i Delsjön i måndags. Kallt men uppfriskande! Fick bättrat på min bränna vilket inte är helt fel.

Dessutom lämnade jag in rapporten förra veckan och hade opponering på den i onsdags. Jag blev godkänd och fick beröm! Känns så härligt att kunna lägga denna terminen bakom mig. Har faktiskt bara två terminer kvar att plugga, känns overkligt men häftigt!


Igår började sommarjobbet. Nu är det heltid som gäller fram till slutet av augusti. Jag har fått ett väldigt bra schema över sommaren så jag är nöjd. Jobbar inte speciellt många helger vilket är skönt med tanke på att min sambo är ledig på helgerna.


Som Johanna sa i måndags, Det här kommer bli en bra sommar! Speciellt med tanke på min löneförhöjning!


Isabell

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards